Friday, June 22, 2012

REZEKI.........

-------->>>> sambungan entry sebelum nie.

fuhhhhhh.penat gila ujian2 fizikal2 nie..........penat nya yang teramat2....x dapat digambarkan....
bukan rezeki aku untuk kerja nih.....aku tak lepas ujian fizikal....tapi aku nak gak meluahkan rasa tidak puas hati...huhuhuhuhu....

semua calon di bahagi ikut kumpulan....so, yang lulus ikut kumpulan...group aku ada 3 orang lulus...aku puas hati yang sorang tuh jer...dia ex-palapes...so..aku respect la dia dapat...yang lagi dua orang nih...haih...sabo jer la...

mungkin markah kawad dorang2 lebih dari aku..tetapi..orang yang menilai tuh x nmpak ker...dia angkat tangan macam mana....sepatutnya straight bahu kan...nie melebihi bahu...hish3....sapa volunteer bagi command dapat extra mark...dorang x bagi pun command...yang volunteer 2 orang..ex-palapes yg dpt tuh and ad sorg kakak tuh....kakak tuh lepas jer semua ujian fizikal tapi masih x layak ker temuduga...

next...mungkin dorang nyer bangkit tubi dan tekan tubi lebih dari aku...mungkin pegawai terlepas pandang...dorg2 tuh bangkit tubi pegang kaki mmg la boleh dapat lebih dari aku....sepattnya tgn kat dada...aku pun boleh kalau cm tuh....aku dapat lebih sikit jer dari sepatutnya....

yang paling x boleh blah...aku larik 400 meter dalam masa 2minit 14 saat lebih 3 saat jer dari ex-palapes tuh...tetapi..dorang2 yang dpt tuh...lari lebih masa dari aku...perghh..menyirap gak time tuh...mula lah aku nak cakap..pakai kabel besar ker...nak pakai kabel pun agak2 dari step ujian fizikal..selalunya guna kabel time temuduga....it's ok!!!

itulah namanya bukan rezeki aku...so bersabar jer la.....ALLAH janjikan yang terbaikk untuk aku di masa hadapan...amin..

No comments:

Post a Comment